Tags

,

Prima dezbatere (Realitatea), nu am vazut-o decat partial, inregistrata, si am citit textul. Am reusit sa inteleg doar urmatoarele :

Domnul Ponta avea o fixatie cu dosarele, avea dosar pentru Johannis, altul pentru Boc, si tot asa. Mi-e frica sa nu avem cu totii dosare (romanesti) dupa 16 noiembrie, defect profesional, deh, nu stiu daca de avocat sau de altceva.

Domnul Johannis era mai preocupat cat e ceasul decat de a combate. Ma gandesc, cum ar fi sa avem toti ceasuri (nemtesti) dupa 16 noiembrie? Ca na, nemtii astia au putine idei, dar fixe.

Romanians will understand

A doua dezbatere(B1), am vazut-o live. Am reusit sa inteleg ceva mai multe.

Domnul Ponta are o obsesie pentru domnul Basescu. Acum imi aduc aminte de un neamt, Freud pe numele lui. Neamtul asta de Freud avea multi gargauni in cap, printre care si ideea ca daca cineva repeta obsesiv un nume, are o oarecare obsesie de natura … rusinoasa fata de persoana al carui nume il repeta obsesiv. O fi de la coabitare, s-a incalcat contractul postnuptial ?

Domnului Johannis ii provoaca o placere deosebita sa pomeneasca de DNA. Vorba redactiei Hotnews parca ne-am uita la o reclama la pasta de dinti cand vorbeste domnul Johannis despre DNA. Oare pentru ca ia in calcul ca daca pronunta aceste initiale in fata domnului Ponta castiga de fiecare data cateva zeci de mii de voturi? I-o fi draga doamna Kovesi, si mie mi-ar fi daca as fi domnul Johannis, fiecare baron dupa gratii inseamna minus cateva zeci de mii de voturi pentru Ponta.

Domnul Ponta are in sange plagiatul. I-a propus domnului Johannis sa implementeze cuvant cu cuvant o lege din Germania. M-a surprins faptul ca domnul Johannis nu a intrebat nimic de ghilimele sau de copy/paste, dar deh, eu sunt roman, si dumnealui e neamt.

Domnul Johannis a aratat ca poate combate multe cu putine cuvinte citez “Oare domnul Basescu i-a prostit pe romani cand v-a pus premier? Pe mine m-a refuzat, pe dumneavoastra v-a pus”

